Zdalna pomoc

Jeśli mają Państwo problem natury informatycznej, to istnieje możliwość, że uda nam sę go rozwiązać zdalnie przy użyciu programu Team Viewer.

 

Wystarczy, że zastosują się Państwo do instrukcji zawartych poniżej.

 

Przed przystąpieniem do poniższych czynności prosimy o kontakt na adres xero@apsmultiprint.pl z opisem problemu oraz w celu ustalenia dogodnego dla obu stron terminu.

 

1. Należy pobrać oraz uruchomić program Team Viewer: https://get.teamviewer.com/apsmp (program bezpłatny).

     Uwaga! Mocno sugerujemy zalogowanie się na konto administratora, ponieważ wiele czynności wymaga jego uprawnień.

 

2. Po uruchomieniu, prosimy o wpisanie nazwy firmy w polu "Podaj nazwę".

     Istnieje również możliwość uruchomienia czatu na żywo klikając symbol dymka na dole programu.

 

3. Po rozpoczęciu sesji zdalnego sterowania prosimy nie ruszać myszki ani klawiatury.

     Mają Państwo jednak pełną kontrolę nad wykonywanymi czynnościami, ponieważ wszystko widać na monitorze Państwa komputera.

 

4. Ewentualną komunikację z Państwem w trakcie sesji będziemy przeprowadzać za pomocą systemowego Notatnika.

Wykonanie www.domena.pl